Ville Halttunen on aloittanut uutena talousjohtajana 1.5.2023

Raute Oyj, Lehdistötiedote 2.5.2023 klo 15.30

VILLE HALTTUNEN ON ALOITTANUT UUTENA TALOUSJOHTAJANA 1.5.2023

Ville Halttunen on aloittanut 1. toukokuuta 2023 Raute Oyj:n talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Rauten väliaikainen talousjohtaja Minna Yrjönmäki jatkaa Rauten palveluksessa kesäkuun loppuun saakka Senior Advisorina.

"Olen iloinen, että Ville on tiimissämme. Haluan lämpimästi kiittää Minnaa erinomaisesta työstä väliaikaisena talousjohtajana tapahtumarikkaana vuonna 2022 ja vuoden 2023 alussa. Toivotan hänelle parhainta menestystä tulevissa haasteissa.", Mika Saariaho sanoo.

”Olen innoissani liittymässä Rauten ammattilaisten joukkoon. Rautella on ainutlaatuinen historia ja vahva markkina-asema mielenkiintoisella alalla. Uskon oman taustani palveluliiketoiminnasta tuovan hyvän lisän Rauten kasvulle tulevaisuudessa.” Ville Halttunen sanoo.

Mika Saariaho

Toimitusjohtaja Mika Saariaho, puh. 040 154 9393
Talousjohtaja Ville Halttunen, puh. 050 346 0868

RAUTE LYHYESTI – Making Wood Matter
Raute toimii puutuoteteollisuuden kestävän tulevaisuuden partnerina. Teknologiamme kattavat erilaiset tuotantoprosessit sekä niitä tukevat digitaaliset ja analysaattoriratkaisut teollisesti valmistetuille puutuotteille. Lisäksi tarjoamme kokonaisvaltaiset palvelukonseptit varaosista säännölliseen huoltoon sekä tuotannon modernisointeihin. Innovatiiviset teknologiamme, ohjelmistot ja palvelukonseptit suunnitellaan tukemaan tehokasta luonnonvarojen käyttöä asiakkaidemme tuotannossa. Raute on maailman ainoa kokonaistoimittaja, joka tarjoaa koko tehtaan kattavia teknologiaratkaisuja viilun, vanerin ja LVL:n tuotantoon. Rauten pääkonttori ja suurin tuotanto sijaitsee Lahdessa. Muut tuotantolaitoksemme ovat Kajaanissa, Vancouverissa Kanadassa, Changzhoussa Kiinassa sekä Pullmanissa Washingtonin osavaltiossa USA:ssa. Vuonna 2022 Rauten liikevaihto oli 158,3 miljoonaa euroa ja henkilöstö 778. Lisää Rautesta www.raute.com.