Rauten vuosikertomus 2020 julkaistu

RAUTE OYJ PÖRSSITIEDOTE 3.3.2021 klo 12.00

RAUTEN VUOSIKERTOMUS 2020 JULKAISTU

Rauten vuosikertomus 2020 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.raute.com.

Painettu vuosikertomus on tilattavissa sähköpostitse osoitteesta [email protected].

Tarja Järvinen
talousjohtaja

Talousjohtaja Tarja Järvinen, Raute Oyj, 040 658 3562

Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahdessa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain alueella Kiinassa ja Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2020 oli 115,0 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2020 lopussa oli 751.
Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com.

Raute Oyj Vuosikertomus 2020